دیدگاه بی طرفانه از آموزش قانون جذب چیست؟ - آموزش قانون جذب

Wiki Article

ارتعاشاتی که به‌صورت موقتی یا گه‌گداری شکل می‌گیرد به‌هیچ‌عنوان قدرت خلق کردن ندارند. خب! حالا سؤال کلیدی این است که ارتعاش غالب شما در کجا ثبت‌شده است؟ از کجا نشاءت می‌گیرد؟ چگونه شکل‌گرفته است؟ ارتعاش غالب شما از باورهای شما نشاءت می‌گیرد.

به همین دلیل باید درک درستی از مکانیزم مغز و ضمیر ناخودآگاه داشته باشیم تا بتوانیم ضمیر ناخودآگاه را مجدد در راستای خواسته‌ها و آرزوهایمان برنامه‌ریزی کنیم. شما نمی‌توانید با ضمیر ناخودآگاه بجنگید و پیروز شوید.

وقتی توجه خود را به اخبار و اتفاقات منفی معطوف می‌کنید، وقتی دائماً گله و شکایت می‌کنید، وقتی به فقر و کمبود توجه می‌کنید، وقتی در مورد بیماری صحبت می‌کنید، اندیشه‌هایی از ذهنتان ساطع می‌کنید که زندگی بر فرق سرتان می‌کوبد!

عصب‌های داخل بدن انسان به‌واسطه انتقال جریان الکتریکی کار می‌کنند. یعنی وقتی پیامی از طریق عصب‌های بدن شما منتقل می‌شود این پیام به‌واسطه ایجاد یک جریان الکتریکی به مغز منتقل می‌شود و پیام برگشتی از مغز نیز به‌واسطه ایجاد جریان الکتریکی دیگری رخ می‌دهد.

دقیقاً همین آزادی است که انسان‌ها را به دودسته تقسیم می‌کند : خالق آگاه / خالق ناآگاه

بگو: این حق است از سوى پروردگارتان؛ هر کس مى‏خواهد ایمان آورد و هر کس مى‏خواهد کافر گردد!

پیشنهاد می‌کنم قبل از اینکه به این سؤال پاسخ بدهیم، یک‌لحظه دست نگه‌داریم و سؤال مهم‌تری را مطرح کنیم.

همه‌ی ما در مورد قانون جاذبه‌ی زمین، مانند یک دانشمند صحبت می‌کنیم اما اهمیتی به قانون جاذبه‌ی حاکم بر افکارمان که به همان اندازه عظیم و قدرتمند است نمی‌دهیم. قانون جاذبه‌ای که اتم‌های مواد را کنار هم نگه می‌دارد عاملی است که باعث می‌شود سیارات در مدار خود قرار بگیرند و مواردی ازاین‌دست را به‌خوبی می‌دانیم اما چشمانمان را بر روی قانونی که زندگی ما را می‌سازد و چیزهایی را که به آن توجه می‌کنیم یا از آن‌ها می‌ترسیم جذب زندگی ما می‌کند، می‌بندیم.

در قسمت ۱۳ دوره‌ی بازی آفرینش ۸۳ دقیقه پیرامون احساسات صحبت کرده‌ایم. اینجا هم می‌خواهم در مورد این نعمت شگفت‌انگیز و نقش احساسات در قانون جذب کمی گپ بزنیم.

برای لذت بردن از بازی زندگی هم، ‌داستان‌ همین است. تماشاچی بودن سودی ندارد. حتی در خیلی اوقات منجر به حسرت خوردن می‌شود.

وقتی عصبی هستید یا غر می‌زنید زندگی با لگد به دهانتان می‌کوبد! معمولاً در چه روزهایی زبان خود را گاز می‌گیرید یا انگشتتان را له می‌کنید؟ خوب دقت کنید!

هر درخواست، آرزو و رؤیایی را در این معادله قرار بدهیم، مثبت یا منفی، بدون استثنا خلق می‌شود. تمام چیزهایی که تا این لحظه و در این لحظه در زندگی‌تان خلق کرده‌اید، از همین فرمول تبعیت کرده است.

فرض کنیم لول ارتعاشی شما عدد مثبت ۱۰ باشد ولی طرف مقابل شما در سطح ارتعاشی مثبت ۴ قرار داشته باشد. ازآنجایی‌که قانون تکامل یکی از قوانین طبیعی کائنات است، شما نمی‌توانید شخصی با ارتعاش ۴ را مستقیماً به ارتعاش ۱۰ برسانید و در آن سطح استیبل و پایدار کنید. اصلاً شما شخص مناسبی برای این کار نیستید زیرا اختلاف ارتعاشی شما با او بسیار زیاد است.

هر چه او را نصیحت می‌کردند که زیاد خوردن خرما ضرر دارد, فایده نداشت. مادرش تصمیم گرفت او را به نزد پیغمبر(ص) بیاورد تا او را نـصـیـحت کند. وقتى او را به حضور پیغمبر آورد, از پیغمبر خواست تا به طفل بفرماید که خرما نخورد, اما آن حضرت فرمود: امروز بروید و او را فردا دوباره بیاورید. دوره جذب قانون جذب چیست؟

Report this wiki page